25 Maj 2010, Förlåt!

Gokväll!
Förlåt, förlåt och återigen FÖRLÅT att jag inte har bloggat på snart 5 dagar, men det är för att jag var i Halmstad över helgen och hälsade på min syssling emelie och farmor och massor med andra vänner och hade ingen tillgång till internet pågrund av att nätverket cepade!
Kom hem i Söndags och åkte hem med Patricia och hade en goo och mysig tjejkväll me henne! Snack, fixade mat, film och myys!
Sen kom Måndagen då va de skola!
Men orkade inte med att vara i skolan i Måndags, jag har mina anledningar till det så jag åkte iväg till min älskling och spenderade dagen med honom och vi åkte in till stan och tog en fika på Expresso House och senare mötte vi upp Patricia och Nathalie och Jonas och va med dom till klockan var ungefär 6 på kvällen sen följde Patricia och Love(min bby) med mig hem och så åkte Patricia hem vid 22-tiden och älsklingen stannade och sov över här och det var jätte mysigt iallafall!! (a)
Så där har ni anledningen varför jag har varit så seg på att uppdatera min blogg! :(
Ska bli ändring på detta!

Love, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Love

aa nu får du fan blogga mer! saknar ju dig här inne (a)<333

Vi hade det super mysigt, älskar dig med(L)<333

2010-05-26 @ 00:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0